Paikallisuutiset

Matkapalvelukeskuksen käyttämä sovellus on vaatinut uutta rutiinia. Kuva: Timo Varila

Matkapalvelukeskus vastaa sodankyläläiseen kritiikkiin: Sovelluksen hiipuminen on ollut yksi ongelmien aiheuttajista

Lapin hyvinvointialueen kuljetuspäällikkö Seija Säkkinen kehottaa ongelmatilanteissa soittamaan heti matkapalvelukeskukseen.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Lapin hyvinvointialueen matkapalvelukeskuksesta tilattujen kyytien ongelmatilanteiden ratkaisu vaatii asiakkailta aktiivisuutta:

– Jos matkapalvelukeskuksesta tilattua kyytiä ei kuulu, pitää ottaa heti yhteyttä matkapalvelukeskukseen, neuvoo Lapin hyvinvointialueen matkapalvelukeskuksen kuljetuspääll

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä