Paikallisuutiset

Laajaa keskustelua herättäneen brändi-identiteetin elementit käsittävät bränditarinan, lupauksen/sloganin ja logon. Seuraavaksi Sodankylässä luodaan brändikäsikirja ja viestintäsuunnitelma. Kuva on malli-idea siitä, miten logoa voitaisiin käyttää.

”Luotamme aitouteen, emme rakenna brändillämme kiiltokuvaa” – kunnanhallitus hyväksyi uuden brändin yksimielisesti

Kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen kuvaa brändin olevan rohkea ja rehellinen viestinnän ja markkinoinnin työkalu, jonka kautta Sodankylän vahvuuksia päästään nostamaan esiin.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Sodankylän kunnanhallitus hyväksyi kokouksessaan tiistaina 25.2. kunnan uuden brändiehdotuksen yksimielisesti.

Kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen kuvaa uutta brändiä erityisen rehelliseksi ja erottuvaksi.

– Brändikeskustelu on selvästi ollut sodankyläläisille tärkeä ja tunteita herättävä asia, Rantapelk

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä