Jäikö lehti tulematta?

Tarkista:
  • Onko Sompion ilmestymisaikataulussa poikkeama?
    Ilmestymispäivät löytyvät täältä.
    Sompio ilmestyy pääsääntöisesti keskiviikkoisin.
    Esim. pyhäpäivät saattavat kuitenkin muuttaa Sompion ilmestymispäivää silloin tällöin.
  • Onko lehteesi merkitty oikea osoite?
    Muista ilmoittaa tilaajapalveluumme mahdollisesta osoitteenmuutoksesta. Lehteen painettava osoite tulee suoraan tilaajajärjestelmästämme. Postille ja maistraattiin tehdyt osoitteenmuutokset eivät siirry automaattisesti Sompion tilaustietoihin.
    Posti jaetaan laatikoihin osoitteen perusteella. Mikäli lehden osoitekentässä on väärä osoite, todennäköisesti lehti myös menee väärään osoitteeseen.
  • Onko postilaatikossasi selkeät merkinnät?
    Postinsaajan tulee merkitä postilaatikkoon nimi- ja osoitetiedot selkeästi. Tutun postinjakajan kesä- ja sairasloman aikana postin jakaa tuuraaja, jolloin merkintöjen selkeys korostuu.
  • Onko tilauksesi vielä voimassa?
    Määräaikaisen tilauksen päättyessä lehden tulo lakkaa automaattisesti, ilman erillistä ilmoitusta.
  • Onko päivän postia vielä jaettu? 
    Sompio-lehden jakelusta vastaa Posti Group Oyj, lehti jaetaan päiväpostin mukana. Postille ei ole laissa määritelty tarkkaa kellon aikaa johon mennessä postin tulee olla vastaanottajan laatikossa, asiasta saa lisää tietoa mm. viestintäviraston sivuilla.
    Postinjakajat eivät ole joka päivä samaan aikaan liikenteessä, joten jos postia ei näy, postilaatikolla kannattaa käydä myöhemmin uudelleen.
    Huomioi, että Posti ei ole ainoa taho joka täyttää postilaatikkoasi. Myös mm. mainosjakelija on voinut tuoda tuliaisia laatikkoosi.
Sompio-lehden jakelusta vastaa Posti Group Oyj.

Lehti jaetaan päiväpostin mukana ilmestymispäivänä.

Jakeluhäiriön sattuessa, suosittelemme ottamaan yhteyttä Postin asiakaspalveluun p. 0100 85160. Jakeluhäiriöistä löytyy tietoa myös Postin internetsivuilla.

Mikäli asia ei tätä kautta selviä, olkaa yhteydessä tilaajapalveluumme:
  • tilaukset(at)sompio.fi
  • 010 666 4140

 

 

Sompio ei korvaa tilaajalle jakeluhäiriöstä tai toimittamatta tai ilmestymättä jäämisestä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa, kustannuksia tai välittömiä tai välillisiä vahinkoja. Tilaukset toimitetaan force majeure -varauksin (lakko, tuotannolliset häiriöt, alihankkijoiden viivästykset yms.) ja force majeure -esteen takia toimittamatta jääneistä lehdistä ei suoriteta hyvitystä.